Harley-Davidsons eerbetoon aan rock en vrijheid: Tobacco Fade Enthusiast Motorcycle Collection

Harley-Davidson heeft iets speciaals voor jullie in petto: de Tobacco Fade Enthusiast Motorcycle Collection. Deze gloednieuwe gelimiteerde serie combineert motorrijden met liefde voor muziek. Geïnspireerd door de legendarische Sunburst-lakafwerking van elektrische gitaren uit de jaren 60, brengt deze collectie een ode aan rock ‘n’ roll en zijn iconische instrumenten. Het is een eerbetoon aan de unieke samensmelting van motoren en muziek, beide symbool staand voor vrijheid en expressie.

Nu even serieus, deze collectie is echt bijzonder. De Tobacco Fade Enthusiast Motorcycle Collection bestaat uit drie exclusieve modellen: de Low Rider ST, Ultra Limited en Tri Glide Ultra. Elk model heeft een beperkte oplage. Maar wat deze collectie echt speciaal maakt, zijn niet alleen het kleurenschema en de details die rockmuziek vastleggen, maar ook het unieke karakter dat elke motor uitstraalt.

Low Rider ST

Laten we beginnen met de Low Rider ST, met een mix van West-Coast-stijl en prestaties. Met zijn strakke design en krachtige Milwaukee-Eight 117 is dit model ideaal zowel in de stad als tijdens lange ritten. Met twee koffers en een vaste kuip die je beschermt tegen wind, combineert deze motor comfort en functionaliteit op z’n Amerikaans.

Ultra Limited

Is ultiem comfort meer je ding? Dan is de Ultra Limited jouw match made in heaven! Met zijn klassieke Batwing-kuip, hoogwaardig infotainment- en audiosysteem en uitgebreide bagagemogelijkheden biedt dit model luxe zonder compromissen te sluiten op het gebied van rijervaring. Wie zegt dat lange afstanden niet comfortabel kunnen zijn?

Tri Glide Ultra

Tot slot, voor de liefhebbers van driewielers is er de Tri Glide Ultra, een trikel voor lange tochten. Met een Batwing-kuip, ruime bagageruimte en supercomfortabel zadel inclusief rug- en armleuningen voor de passagier, stelt dit model nieuwe normen op het gebied van comfort en stijl.

Maar wacht, er is meer! Elk model in de Tobacco Fade Enthusiast Motorcycle Collection heeft exclusieve details die echt het verschil maken. Denk aan de premium Tobacco Fade-lakafwerking, het tankembleem geïnspireerd op vinylalbums en het gestileerde gitaarplectrum-logo op het voorspatbord.

Harley-Davidson bewijst keer op keer dat hun motorfietsen meer zijn dan alleen een vervoersmiddel; ze vertegenwoordigen een levensgevoel vol vrijheid, individualiteit en liefde voor muziek. Als je interesse hebt in een van deze gelimiteerde modellen, moet je snel handelen. Zet die helm op en rock the road!

Het bericht Harley-Davidsons eerbetoon aan rock en vrijheid: Tobacco Fade Enthusiast Motorcycle Collection verscheen eerst op Motor.NL.

Harley-Davidson’s nieuwste: maak kennis met de Hydra-Glide Revival

Herinner je je de Harley-Davidson Hydra-Glide nog? Waarschijnlijk niet, aangezien de oorspronkelijke productie liep van 1949 tot 1957. Maar Harley-Davidson heeft besloten om de naam terug te brengen en we krijgen nu een nieuwe Hydra-Glide, een model in de Icons-serie voor 2024.

De oorspronkelijke Hydra-Glide onderscheidde zich door zijn hydraulische voorvork, in plaats van het oude ontwerp met een starre voorvork – het was een technologische stap vooruit. De nieuwe Hydra-Glide is geen technologische update; het is een moderne Softail die eruitziet als een old-school machine en daarmee het 75-jarig jubileum van de originele Hydra-Glide viert.

Volgens Harley-Davidson’s PR:

‘De Hydra-Glide Revival is afgewerkt in speciale Redline Red-lak met een Birch White-paneel aan de zijkanten van de brandstoftank, dezelfde vormgeving als op modellen uit 1956. Details zijn onder andere chromen “Harley-Davidson V”-tankemblemen geïnspireerd door tankemblemen uit 1955-56 en “Hydra-Glide”-emblemen op het spatbord. De gelimiteerde “Hydra-Glide Revival” is genummerd op het balhoofd en een grafische afbeelding van de Icons Motorcycle Collection op het achterspatbord identificeren dit model als een limited-editie van 1.750 stuks wereldwijd.’

Bijkomende stijlkenmerken zijn instrumentgrafieken geïnspireerd op die van de snelheidsmeter uit 1954-55. De tweekleurige, 53,3 cm hoge afneembare voorruit heeft een onderste gedeelte in Redline Red dat qua kleur overeenkomt. Een chromen ronde luchtfilterkap en chromen stalen spaakwielen dragen bij aan de nostalgische uitstraling. Voor- en achterspatbordversiering, valbeugel, vorkhoezen, aandrijflijn en uitlaat zijn afgewerkt in glanzend chroom.

Een solozadel is afgewerkt met een franje en versierde lederen boordsel, witte biezen en rode contraststiksels, en een chromen rail voor een nostalgische uitstraling. Een bijpassende zwarte lederen tankriem is versierd met studs en een concho. Lederen en vinyl zadeltassen zijn gedetailleerd met chromen concho’s met acryl rode middenstukken, chromen studs en leren franje, witte biezen en rode contraststiksels. De zadeltassen zijn waterbestendig, hebben sloten voor beveiliging en een vaste voering zodat ze seizoen na seizoen hun vorm behouden.

De originele Hydra-Glide was het laatste hardtail-model van Harley-Davidson; natuurlijk heeft de nieuwe versie een softail-achtervering gekregen. Het blok van de Hydra-Glide is de Milwaukee Eight 114, met een Screamin’ Eagle High-Flow luchtfilterkit. Dat betekent dat hij naar verwachting 161 Nm koppel levert. De prijs van deze klassieke verschijning: vanaf €39.995.

Het bericht Harley-Davidson’s nieuwste: maak kennis met de Hydra-Glide Revival verscheen eerst op Motor.NL.

Hoe werkt het BMW ‘voetsteunafstelmechanisme’?

Een eenvoudig en geniaal systeem voor de afstelling van de voetsteunen maakt deel uit van BMW’s octrooiaanvraag en zou mogelijk te zien kunnen zijn op toekomstige modellen. Gewoonlijk werd dit aspect historisch gezien afgehandeld met schroeven en bouten, een nogal saaie praktijk die soms (ook door luiheid van sommige gebruikers) niet erg nauwkeurig was. Dankzij dit systeem zou dit kunnen veranderen, althans gedeeltelijk.

In deze uitvoering behoudt de voetsteun zijn natuurlijke scharnierpunt waardoor het naar boven kan klappen zoals elke andere voetsteun. Maar uit de tekeningen blijkt dat er een verlenging aanwezig is. Dit is een pen die zich aan de binnenkant van de voetsteun bevindt. Deze kan zichzelf vastzetten in een van de uitsparingen in een vertande gleuf. De rest wordt gedaan door de schuifregelaar die ervoor zorgt dat de hele voetsteun naar voren of achteren kan schuiven.

Op deze manier lijkt het echt gemakkelijk om de gewenste positie van de voetsteun te kunnen vinden, een beetje zoals bij het afstellen van de positie van een autostoel. Hoewel het waarschijnlijk is dat de schuifregelaar, indien schuin geplaatst, ook in hoogte versteld kan worden, is het echter niet mogelijk om de positie volledig vrij aan te passen.

Desalniettemin lijkt dit systeem een uitstekende compromis te zijn. We zullen zien of dit zal worden voortgezet, maar het is opmerkelijk dat dit systeem zo eenvoudig en geniaal is en het is interessant om te bedenken dat niemand hier eerder aan heeft gedacht.

Het bericht Hoe werkt het BMW ‘voetsteunafstelmechanisme’? verscheen eerst op Motor.NL.

Zero Motorcycles ontwikkelt een ‘nep’ koppeling

Zero Motorcycles is bezig met een ‘nep’ koppeling voor hun elektrische motorfietsen. Ja, je hoort het goed, een nep-koppeling! Maar voordat je nu denkt dat dit gewoon een truc is om nostalgische rijders te plezieren die niet zonder een koppeling kunnen, laten we eens verder kijken.

Kymco was de eerste die met het idee kwam om een elektronisch gesimuleerde koppeling en versnellingsbak toe te voegen aan hun elektrische tweewielers. En nu lijkt het erop dat Zero Motorcycles dezelfde gedachtegang volgt. Ze hebben zelfs een octrooiaanvraag ingediend voor hun eigen nep-koppelingshendel. Deze hendel regelt het koppel en de regeneratieve remmen om het gevoel en de controle van een traditionele motorfietskoppeling na te bootsen.

Je vraagt je misschien af waarom ze zich bezighouden met deze nep-koppeling. Welnu, de koppeling op een motorfiets is meer dan alleen maar een schakelaar om de aandrijving in- of uit te schakelen. Het voegt elegantie toe aan het rijden en geeft extra controle. Of het nu gaat om soepel optrekken of samenwerken met schakelmomenten voor extra remkracht, de koppeling speelt een belangrijke rol in het rijproces.

Net als Kymco erkent ook Zero dus de subtiele controle die een koppeling biedt. Hun nieuwe octrooi toont hoe ze van plan zijn om de linkerhand van de rijder te gebruiken als constante controle voor het instelbare koppel en de regeneratieve remwerking van hun elektrische motoren. Het ziet eruit als een normale koppelingshendel en zal verbonden worden met de besturingselektronica, terwijl het vertrouwde feedback aan de rijder geeft.

En hier is het leuke gedeelte: hoewel je niet echt een reeks koppelingsplaten bedient om de transmissie in- of uit te schakelen, zullen de resultaten toch vertrouwd aanvoelen. Het patent legt uit dat het hendel slipgevoelens kan nabootsen, vergelijkbaar met een traditionele motorfietskoppeling. Dus zelfs zonder echte platen voelt het alsof je nog steeds die klassieke koppelingsbediening hebt.

Wij zijn benieuwd naar hoe dit zich zal ontwikkelen op het gebied van elektrische motorfietsen. Het belooft in ieder geval interessant te worden! En wie weet, misschien komt er binnenkort een dag waarop we nostalgische rijders kunnen zien genieten van het gevoel van een ouderwetse koppeling op hun hypermoderne elektrische motorfietsen.

Het bericht Zero Motorcycles ontwikkelt een ‘nep’ koppeling verscheen eerst op Motor.NL.

Verwacht in 2025: Harley-Davidson ‘Hydra-Glide Revival’

In 2025 is het bijna driekwart eeuw geleden dat Harley-Davidson besloot om hydraulische, telescopische voorvorken (in plaats van springer-units) te gebruiken voor hun Hydra-Glide uit modeljaar 1950.

Terwijl de Hydra-Glide nog wel een hardtail had, weten we – haast – zeker dat Harley voor het nieuwe model wel zal kiezen voor een geveerde achterkant.

Wat weten we tot nu toe?

Uit documentatie die bij de California Air Resources Board (CARB) is ingeleverd, blijkt dat de Executive Order valt onder ‘MY2025 Highway Motorcycles’. Dit suggereert dat Harley-Davidson zich richt op 2025 met deze nieuwe Hydra-Glide.

We weten ook dat de Hydra-Glide Revival van 2025 een upgrade zal krijgen ten opzichte van de oorspronkelijke motor, die bestond uit een OHV V-twin met 55 pk en Schebler-carburateur (via Hagerty). In plaats daarvan zal Harley de nieuwe Hydra-Glide uitrusten met het ongeëvenaarde Milwaukee-Eight 114 hart, dat momenteel wordt gebruikt in Harley’s Heritage Classic 114 en Street Bob 114.

Het model zou perfect aansluiten bij het esthetische streven van Harley wanneer ze een ‘Icon’-model lanceren. Dat wiordt ook ondersteund door Zwitserse homologatiedocumenten, waaruit blijkt dat we daadwerkelijk een Hydra-Glide Revival uit de ‘Icons Collection’ van 2025 kunnen verwachten.

Op basis van de documenten heeft deze motorfiets hetzelfde gewicht als de Heritage Classic 114, wat betekent dat we voor de motor met een inhoud van 1868 cc kunnen rekenen op een geschatte 94 pk en 161 Nm koppel voor wat speels plezier.

Het bericht Verwacht in 2025: Harley-Davidson ‘Hydra-Glide Revival’ verscheen eerst op Motor.NL.

Motorbeurs Utrecht 2024: een groot succes

De organisatie van de 38ste editie van MOTORbeurs Utrecht 2024 is erg tevreden met het succes van dit jaar. Met bijna 88.000 bezoekers was het een drukbezochte beurs waar motorliefhebbers hun hart konden ophalen. Meer dan 280 exposanten zorgden voor een inspirerende ervaring, met onder andere stuntshows, motorclubs en een breed scala aan kleding, accessoires en tweedehandsmotoren.

Rachel Jankowsky, de beursmanager van MOTORbeurs Utrecht 2024, benadrukt dat motorrijden steeds populairder wordt, vooral onder jongeren. Ze verwijst naar recent onderzoek van BOVAG en RAI Vereniging, waaruit blijkt dat het aantal geregistreerde motoren in 2023 een recordhoogte heeft bereikt sinds het jaar 2000. Deze groeiende interesse was ook duidelijk merkbaar tijdens de beursdagen in Utrecht.

Een opvallend aspect van MOTORbeurs Utrecht was de aanwezigheid van bijna alle importeurs van gerenommeerde motormerken. Dit was lang geleden dat ze allemaal tegelijkertijd aanwezig waren op de beurs. De importeurs bundelden hun krachten onder het motto ‘All Brands United’, om gezamenlijk de aandacht op motorfietsen te vestigen. Martijn van Eikenhorst, sectiemanager Motoren bij RAI Vereniging, benadrukt het belang ervan in een tijd waarin de populariteit van motorfietsen blijft groeien.

Motorliefhebbers kwamen in groten getale naar Jaarbeurs om de meer dan 280 exposanten te bezoeken, verspreid over zes beurshallen. MOTORbeurs Utrecht 2024 had een gevarieerd programma met stuntarena’s, de bekende steile wand, vertegenwoordiging van 29 motormerken en nog veel meer. Een bezoeker verwoordde het als volgt: ‘MOTORbeurs Utrecht was weer zoals vroeger. Het was fantastisch, overzichtelijk en eindelijk waren de grote merken weer aanwezig. Er waren ook genoeg stands voor kleding, gereedschap en vermaak.’

Noteer alvast in je agenda: MOTORbeurs Utrecht 2025 zal plaatsvinden van donderdag 20 tot en met 23 februari in Koninklijke Jaarbeurs.

Het bericht Motorbeurs Utrecht 2024: een groot succes verscheen eerst op Motor.NL.

De Benelli TRK 552: Evolutie van een avonturier

De Benelli TRK 552 is de opvolger van de populaire TRK 502 en belooft een evolutie te zijn in het avontuurlijke motorsegment. Uitgelekte foto’s van de TRK 552 deze maand (februari) hebben veel enthousiasme gecreëerd bij fans van Benelli en avontuurlijke rijders over de hele wereld.

Op het eerste gezicht lijkt de TRK 552 sterk op zijn voorganger, met dezelfde LED-koplampen en handbeschermers die zorgen voor een robuust en avontuurlijk design. In het vooronder is er echter wel iets veranderd. De vernieuwde 549cc-tweecilinder-in-lijn brengt traditie en innovatie samen. Met een vermogen tot wel 61 pk (45 kW) bij 8.500 tpm en een koppel van 55 Nm bij 6.000 tpm, biedt deze motor levendige prestaties op zowel verharde als onverharde wegen.

Naast het krachtige vermogen heeft de TRK 552 ook verbeteringen in rijeigenschappen en uitrusting te bieden. Een nieuw ontwerp van de aluminium achterbrug vervangt de vorige stalen buisconstructie, terwijl verstelbare vering zorgen voor een betere rijervaring. Het remsysteem maakt gebruik van J.Juan-remklauwen, met dubbele schijfremmen vooraan en een enkele schijfrem achteraan.

Wat betreft moderne gemakken, is de TRK 552 uitgerust met volledige LED-verlichting en een volledig digitaal dashboard met smartphone-connectiviteit. Voor comfort tijdens lange ritten zijn er verwarmbare handvatten en zadels, evenals handige details zoals waterdichte USB-poorten.

Hoewel de exacte prijzen nog niet bekend zijn, kunnen we op basis van het huidige prijsbereik van TRK 502-modellen verwachten dat de TRK 552 en TRK 552X rond de €8.000 zal liggen. Dit benadrukt de focus van Benelli op toegankelijke kwaliteit en avontuur voor iedereen.

Al met al is de Benelli TRK 552 klaar om het hart van avontuurlijke motorliefhebbers te veroveren. Met een combinatie van traditie en innovatie is deze motor geschikt voor zowel beginners als ervaren avonturiers.

Het bericht De Benelli TRK 552: Evolutie van een avonturier verscheen eerst op Motor.NL.

Nieuwe Royal Enfield Classic 650 en Scram 650 op komst

Binnenkort kunnen we waarschijnlijk nieuwe toevoegingen verwachten aan het 650-platform van Royal Enfield. Tijdens pre-productietests in India zijn namelijk twee modellen op basis van dit platform gespot.

Op dit moment bestaat het 650-platform uit de Royal Enfield Super Meteor 650, Royal Enfield Shotgun 650, Royal Enfield Continental GT 650 en Royal Enfield Interceptor 650. Maar er worden binnenkort dus mogelijk nieuwe modellen aan toegevoegd, zoals te zien is op foto’s die zijn gepubliceerd door de Indiase website Rushlane.

De afbeeldingen tonen een scrambler-achtige motorfiets en een retro-stijl cruiser, hoogstwaarschijnlijk een Scram 650 en een Classic 650.

Hoewel de Classic 650 gebaseerd lijkt te zijn op de Super Meteor 650, volgt deze toch de lijn van de Classic 350, die weer gebaseerd is op de Meteor 350. De Scram 650 wijkt echter af van het gebruikelijke patroon voor de naam Royal Enfield Scram.

In 2022 werd namelijk de Scram 411 gelanceerd, gebaseerd op de vorige generatie Himalayan. Met recentelijk ook nog een nieuwe Royal Enfield Himalayan 450 die werd gelanceerd, zou je verwachten dat een nieuwe Scram gebaseerd zou zijn op het nieuwste avontuurlijke model van het Indiase merk. Maar in plaats daarvan lijkt hij dus gebaseerd te zijn op de Interceptor.

Het bericht Nieuwe Royal Enfield Classic 650 en Scram 650 op komst verscheen eerst op Motor.NL.

Yamaha Demo Ride Tour 2024: proefrit!

In 2024 brengt de Yamaha Demo Ride Tour de volledige vloot van Yamaha modellen naar je toe. Je hebt de gelegenheid om kosteloos en vrijblijvend een proefrit te maken op een Yamaha van jouw keuze.

De Yamaha modellen in de line-up van 2024 zijn stuk voor stuk prachtig om naar te kijken, maar het leukste blijft toch om er daadwerkelijk op te rijden. Om die reden organiseert Yamaha ook dit jaar weer de Yamaha Demo Ride Tour, die van maart en oktober door heel de Benelux reist en stopt bij erkende Yamaha dealers. Daar kun je elk model uitproberen.

Hoe werkt het?

Op www.yamaha-demo-ride-tour.com vind je een volledig overzicht van alle deelnemende dealers en data waarop de Demo Ride Tour aanwezig zal zijn. Zodra inschrijvingen voor een evenement worden geopend, kun je zien welke modellen beschikbaar zijn voor een proefrit bij elke dealer. Meld je aan, kies het model of modellen die je wilt uitproberen, en kom op de betreffende datum naar de dealer toe. Vergeet niet om een goede helm, motorjas, leren handschoenen en uiteraard je motorrijbewijs mee te nemen. Onder begeleiding van een ervaren Yamaha voorrijder maak je dan een mooie proefrit van ongeveer 45 minuten in de omgeving van de dealer. We zorgen voor een gevarieerde mix van bochten, snelwegen en achterafweggetjes, zodat je een zo compleet mogelijke rijervaring hebt.

Welke Yamaha kies jij?

Yamaha heeft een breed scala aan modellen, waaronder:

  • Yamaha XSR900 GP
  • Tracer 9 GT+
  • Ténéré 700 modellen. Uiteraard is er ook een 35 kW uitvoering beschikbaar.

Het bericht Yamaha Demo Ride Tour 2024: proefrit! verscheen eerst op Motor.NL.

Tijdelijk voordeel op alle BMW-modellen onder de 1.000cc

Minder cilinderinhoud is meer voordeel! Bij BMW Motorrad is het nu prettig shoppen bij modellen onder de 1.000cc cilinderinhoud. Je voordeel kan oplopen tot 1.226 euro!

Inflatie, meer kwijt zijn voor een volle kar boodschappen en hogere energiekosten. Er gaat geen dag voorbij of je merkt er wel iets van. BMW Motorrad zet hier een positief geluid tegenover. Wij trappen het nieuwe motorseizoen voor 2024 voortvarend af en helpen jou om af te rekenen met inflatie. Bij al onze modellen met een cilinderhoud van minder dan 1.000cc profiteer je van extra voordeel. Afhankelijk van de motorfiets kan dat oplopen tot € 1.226,- (incl. BTW).

Extra voordeel en minder brandstof

En er valt echt genoeg te kiezen onder de 1.000cc. Deze campagne betreft immers alle zes F-modellen, van de F 750 GS tot aan de F 900 GS Adventure, en ook de beide G-modellen, de G 310 R en G 310 GS. Allemaal heel aantrekkelijke motorfietsen, die je ook zullen verrassen aan de pomp. Het brandstofverbruik is namelijk opvallend gering. De 25 kW (34 pk) sterke eencilindermotor van de G 310 verbruikt bijvoorbeeld slechts 3,3 l/100 km volgens de officiële WMTC-meting.

Feestelijke smaakmakers

De feestelijke smaakmakers zijn zonder twijfel de F 900-modellen met hun tweecilinder 895 cc lijnmotor van 77 kW (105 pk). 93 Nm koppel zorgt voor voldoende reserve bij elke draai aan de gashendel. De acceleratiekracht is werkelijk indrukwekkend. De paralleltwin produceert een opzwepende uitlaatroffel. Hetzelfde blok is er ook met een gereduceerd vermogen van 35 kW (48 pk) voor als je een A2-rijbewijs hebt.

BMW F 900 R: de betaalbare roadster

De BMW F 900 R is puur genieten van motorrijden. Dat is niet zomaar een naked bike, het is een Dynamic Roadster. De voorzijde is agressief. Koplamp en cockpit zitten compact bij het balhoofd. De tank zit ver naar voren, voor een optimale massaverdeling en een korte achterkant. De compacte, geïntegreerde einddemper benadrukt de strakke uitstraling. De BMW F 900 R biedt alle mogelijke rijdersassistentie, connectiviteit en veiligheid, zoals eigenlijk elke motorfiets van BMW. Standaard zijn de rijmodi RAIN en ROAD, ASC en het TFT kleurendisplay. Dit alles is er al vanaf € 9.990,-.

BMW F 900 GS: je instap naar avontuur

De tweede hero in de 900-reeks is de BMW F 900 GS. Gebouwd voor het avontuur, maar ook zeer geschikt voor alledaags gebruik. Of voor een lekker potje sturen over bochtige wegen. Hij weegt slechts 219 kg, mede dankzij een kunststof tank. De motor, het frame – alles is zo gestroomlijnd dat de motorfiets maximaal krachtig en toch licht overkomt. De rijke standaarduitrusting biedt onder meer een LED-koplamp, ABS Pro en Dynamic Traction Control, handvatverwarming, handkappen en de rijmodi RAIN en Road. Ook standaard is de Akrapovic-uitlaatdemper. Kortom: een complete enduro.

BMW F 900 XR: sportief sturen

Een sporttoer-motorfiets met een vleugje enduro en een toefje allround. Dat is de BMW F 900 XR. Die combineert sportiviteit en performance op lange ritten, zonder compromissen. Dagenlange adrenaline, de ene na de andere bocht snijd je lang en moeiteloos aan. Door de rechte, ontspannen zitpositie én de bescherming tegen alle weersomstandigheden ben je voor sportieve ritten en lange reizen net zo goed uitgerust als voor uitstapjes naar de stad. De opvallende LED-buisverlichting van de koplampen onderstrepen het zelfbewuste karakter van de F 900 XR. De kuippanelen bouwen die spannende dynamiek nog verder op. De slanke en optisch korte achterkant is daarbij een duidelijke verwijzing naar het sportieve DNA. Met zijn variabele zithoogte van 775 tot 870 mm en compleet instelbare hendels, de rijmodi RAIN en ROAD en het in twee standen verstelbare windscherm is er altijd een F 900 XR die jou past.

En hieronder voorbeelden van wat je nu kan besparen.

  • BMW G 310 R, vanaf € 6.800,-. Nu met extra voordeel t.w.v.: € 584,-
  • BMW F 900 R, vanaf € 9.990,-. Nu met extra voordeel t.w.v. € 731,-
  • BMW F 900 XR, vanaf € 14.650,-. Nu met extra voordeel t.w.v.: € 1.082,-
  • BMW CE 04: vanaf € 13.900,-. Nu met extra voordeel t.w.v.: € 1.226,-

Meer weten? Ga naar de BMW Motorrad dealer of kijk op de website.

Het bericht Tijdelijk voordeel op alle BMW-modellen onder de 1.000cc verscheen eerst op Motor.NL.